Tuesday, March 08, 2011

apA pLaN

Tadi saya dapat sms dari Mat Dwan memberitahu beliau sudahpun memulakan rawatan susulan di PPMC (saya lupa nak tanya apa benda PPMC tu). Walaubagaimanapun doktor akan membuat rawatan lanjut lagi pada 15hb Mac ini. Sementara itu Mat Dwan hanya berehat di rumah. Beliau juga beritahu bahawa Amir USA, Mr T dpA yang kini berada di Arab Saudi dan juga Antu ada menelefon beliau bertanya kabar. Sebelum itu Mat Taib juga ada memberitahu saya beliau ada call Mat Dwan bertanya kabar. Insyaallah mudah-mudah segala urusan Mat Dwan akan dipermudahkan dan beliau dapat menjalani rawatan susulan dengan sempurna dan kembali sihat sediakala. Amin.

Minggu depan dah mula cuti sekolah selama seminggu rasanya. Mungkin budiMaN boleh berkumpul lagi kalau ada program seperti golfing ke atau trip ziarah kengkawan budiMaN. Golf Day budiMaN di Bukit Tinggi saya dah propose kat Joe Malady dan trip ziarah Mulyadi saya propose dekat Antu. Insyaallah kalau semuanya ada kelapangan mungkin sesuatu boleh diatur di masa cuti sekolah ini.

1 comment:

LaN kidA said...

Golf budiMaN
Tarikh : 16hb Mac 2011
Venue : Bukit Tinggi Golf Resort
T-Off : 10am

Mari...mari...mari...Jom!