Wednesday, March 30, 2011

goLf thRiLL

Semalam Mat Taib (Rasidi diB) dan Antu (Amy Jarr dpA) datang ke Kuala Lumpur dari Kuantan. Mereka sampai kira-kira jam 10 pagi dan menyelesaikan beberapa urusan kerja di Damansara dan Kelang. Sebelah petang seperti yang di janjikan dengan saya, mereka berdua serta seorang lagi rakan Mat Taib telah beradu golfing di Monterez Golf Club, Subang. Kami memulakan golfing lebihkurang jam 3 petang. Banyak flight pada petang itu dan sekitar jam 7-30 baru kami selesai permainan.

Perlawanan golf semalam sememangnya hebat. Paling hebat sekali kawan Mat Taib la si Jai, biasanya dia main sekitar 50 dan 52 katanya tetapi semalam dia main 86. (betul ke Jai ni...tapi Mat Taib confirm dia main camtu tapi semlm terkejut) Mat Taib macam biasalah main selamba dengan handicap 14. Antu hancur terus main 96, katanya dah 2 bulan tak pegang kayu golf. Saya macam biasa jugak main 90 (tupun dah 6 minggu tak balun golf...haha). Semalam saya rasa 1 lubang saja, boleh menang dengan bogey. First Nine it needs 2 birdies to win the carrying skins...gila beb. 2nd Nine, si Jai parting for eagle at Par 5 hole no 14 (rasanya)....macam pro! Memang really a good game except for Amy Jarr (tapi bukan slalu pun Antu camni....biasanya dia yang belasah orang...last game dia dengan Mardan Mamat Asia Tour Champion tu kat Kuantan)

Lepas makan dan mandi kami sembang lagi di Golf Club sambil tunggu kawan Mat Taib datang untuk urusan kerja beliau. Mulanya hasrat nak ziarah Mat Dwan tetapi tunggu kawan Mat Taib agak lewat maka takut menggangu Mat Dwan pulak maka kami tangguhkan dulu. Antu sampai esok ada di KL lagi dan mungkin sampai Jumaat so kita tengok camne mungkin ada sessi teh tarik lagi sebab Hanif dan Mat Rock pun memang tengah kemaruk teh tarik tu....haha.

2 comments:

Anonymous said...

Macam pernah ku lihat back ground gambar tu,,, tapi di mana yah!!!

LaN kidA said...

Gambar kat Monterez la beb tgh tunggu rodong Mat Taib tak sampai2 lagi masa tu...

Masa ReuNioN kat UitM Shah Alam tahun lepas kan kita buat golfing kat situ...tu nampak familiar tu agaknya