Monday, March 21, 2011

aL fatihaH

Saya baru buka email sebentar tadi dan mendapat msg dari Amir USA yang memberitahu bahawa seorang sahabat budiMaN iaitu Mohd Asri Ismail @ Atok batch diB Jan 86 telah kembali ke rahmatullah pada pagi semalam 20hb Mac 2011. Beliau telah mengalami stroke di samping mengidap penyakit jantung dan Allahyarham sebenarnya sedang cuba mendapatkan rawatan dan pembedahan di Hospital Serdang, Hospital Melaka dan IJN.

Beliau akan dikebumikan di Kampung beliau di Kg Johol, Kuala Klawang, Negeri Sembilan.

Tiada maklumat keluarga beliau yang dapat saya sampaikan di sini, mungkin nanti Amir atau geng dib Jan 86 boleh ceritakan sikit tentang Allahyarham dan keluarganya. Namun begitu sama-sama kita sedekahkan Al Fatihah untuk Allahyarham dan semoga beliau di ampunkan segala dosa-dosanya, dilapangkan kuburnya, diterangi kuburnya dengan cahaya dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Amin.

Semoga keluarga beliau akan tabah menghadapi dugaan besar ini, semoga isteri dan anak-anaknya dipermudahkan dalam kehidupan dan semoga kejayaan dan kesejahteraan akan sentiasa bersama keluarganya. Amin.

3 comments:

apamz said...

amin.....Al Fatihah....

padel sutoq said...

al-fatihah
semoga rohnya tergolong dlm golongan umat yg beriman

Ummi said...

Al-fatihah untuk arwah...semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang beriman...amiiinnn