Tuesday, January 05, 2010

MiSteRi aWeK tudUNg 2

MaT (Misteri Awek Tudung) diteruskan lagi sebab saja nak bagi suspen sikit macam jugak kes Abg Jem yang tak berenti2 kengkawan budiMaN tanya kat saya siapa dia tu. Hari ni kita cerita serba sedikit pasal biodata awek tudung ni.

AT (Awek Tudung) ni adalah seorang rakan budiMaN batch Julai 1985. Kini bekerja sebagai Timbalan Pengarah di Malaysia Industry Development Authority berpejabat berdekatan KL Central. Bertugas di bahagian Industry Assist dan katanya akan di tukarkan ke Transport Industry tidak lama lagi. Setelah habis UitM, beliau telah berkahwin dan kemudian melanjutkan pelajaran di UIA dan seterusnya ke United States. Telah bekeluarga dan suami beliau adalah seorang General Manager di Telekom Malaysia dan mempunyai 5 orang anak. Yang sulong Form 5, kemudian yang ke 2 dalam Form 4 dan ketiga Form 3. Keempat dan kelima saya kurang pasti. Anak2 beliau ada yang bersekolah di Tunku Kursiah dan Sekolah Intergrasi Gombak (sama dengan anak Kudin Mekanik tu) Tapi hebat jugak lah dia ni sebab setahun seorang tu...canggih. Rumah beliau di Tasik Putri, Rawang berdekatan Kelab Golf Tasik Putri (biasa den belasah golf kat situ sebab caddy meriah beb tapi tak tau plak dia ni duduk kat situ).

So sekian dulu intro AT ni dan insyaallah esok kita reveal sape AT ni yer.

6 comments:

Man Teruq said...

Salam Kida, koi rasa kalau awok tanya waled pasti dia tau tu..kenangan lama

mat dwan said...

gua nak teka bro... offer la hadiah cun2 ... kalu hadiah kodok siam kat bawah tu pun ok bro.

Man Teruq said...

Salam Mat Dwan, kalau tak kodok siam, kodok indonesia (org Sunda) ok kut..

shema said...

cakkk... ahem ahem.. amboi, amboi mat dwan, tiap2 ari kena kaunseling laa nampok gayanya.. laju jer dia letak komen..
pengsannnn aki kehkehkeh...

Waleed Alhady said...

salam

NO KOMEN

na said...

kidA..bila tengok artikal kat budiMaN..banyaknya na dah miss..tapi masih belum terlewat, kalau ada masa kita akan berjumpa lagi kekwn sume..shema, jepun dah balik dari iran ke?..