Friday, January 08, 2010

geRai waLid


Dah habis cerita pasal MaT, kita sambung plak kisah Gerai Makan Walid kat Kampung Baru (Macam kebetulan jer..lepas cerita Najiha cerita pasal Walid la pulok..main pakat ke?). Lokasi dan alamatnya minta Walid sampaikan nanti. Khabarnya Walid akan memulakan gerai ini pada hari Ahad 10hb Januari 2010 ni. Bolehlah kita serbu gerai Walid mulai minggu depan. Walid ada emailkan saya banner yang akan di pasang digerai beliau nanti seperti kat atas tu.

16 comments:

Jun said...

all d best to walid...x d sesi pembukaan or promotion k?

matdwan said...

YOU DO YOUR BEST, GOD WILL DO THE REST...

Suhaimi Y said...

Selamat menempuh dunia biz yang tak mengenal kasihan & menguji keimanan (tipu, rasuah dll)... berhati2 & banyakkan memberi...

walid said...

Salam
InsyALLAH apa jua pandangan dan nasihat dari teman2 BUDIMAN amatlah walid hargai.
InsyALLAH jika tiada aral melintang, 10hb adalah tarikh yg dijangkakan. Jika tidak, mungkin pada tarikh yg akan diwar2kan nanti kpd teman semua.
Jun - sesi pembukaan..hhehehe .tunggu resipi junlk nie.
matdwan - trima kasih besan
Suhaimi Y - trima kasih.InsyALLAH..muga dpt menempuh cabaran2 ni dgn tabah , ikhlas dan memberi.
Amin

KiTanG said...

Salam Jumaat....Usaha & terus usaha....pastu doa/bertawakkal padaNya...InsyaAllah, Allah Maha Pemberi...

Anonymous said...

budak raub pandai cakap ongputih.

apamz said...

TAHNIAH & all the best.... pembukaan rasmi nnt kabo ye.... aku tukang pegang bunga manggar pun jadile

waled said...

Salam
APamz..bunga manngar je?..ko kena pegang banner tu biar org nampok..bole tak mr galoh?

w.mazlan said...

Aby Wal...semoga berjaya dlm bisness aminnnnn

KiTanG said...

Gengz....pas ni boleh lah JiB kat Warung Walid's(WW)

kerbau said...

kitang,jib kena buat kat pjbt sutok jg ,klu tdk polis dtg sbb bising.
walid,selamat berniaga....

lan kida said...

Aiii...ni sampai nak pegang bunga maggar ni...dah jadi majlis lain dah ni...kompang tak mau ker.....akad nikah bila... band boys tak panggil ker...mak andam?

walid said...

Salam
BUnga manggar tu utk pembukaan WW jer...bunga manggar yg satu lagi tu....kat hotel...tapi sapa punya majlis tuuu??????

matdwan said...

wALId, sebenaqnya dah ramai org melayu yg jadik 'jutawan tersembunyi' dek kerana warung makan d KL nie.., Abgjemm adalah salah satu daripadanya,,,

Anonymous said...

Mid....semoga berjaya...

Anonymous said...

apamz @ Galoh anak munggalating!