Monday, January 18, 2010

Mie MaHmud dbS

Pagi Sabtu lalu saya dapat menghubungi Azmi Mahmud dbS melalui no phone yang diberikan oleh Shima dbS. Azmi masih tinggal di Taman Saujana Impian, Kajang bersama keluarganya dan kini sudah mempunyai 3 orang anak. Anak beliau yang sulong kini berada di Tingkatan 2. Beliau kini menjalankan perniagaan dengan memberikan perkhidmatan perakaunan kepada beberapa buah syarikat. Saya minta Azmi untuk menghantar gambar beliau sekeluarga untuk tatapan rakan budiMaN semua.

Malam Sabtu pula saya sekeluarga ke WW(Warung Walid) di Jalan Raja Abdullah di Kampung Baru. Walid masa tu dah nak tutup kedai hanya menantikan kedatangan saya sekeluarga jadi beliau telah menyimpan baki nasi ayam dara yang masih tinggal untuk kami sekeluarga. Di atas gambar-gambar yang sempat saya rakamkan di WW. Petang Ahad tadi, Walid ada sms saya memberitahu bahawa Lan Kentei sekeluarga dan Kitang sekeluarga juga ada datang menjamu selera di WW.

3 comments:

apamz said...

Walid, ngka kan ada membe wartawan, mintak la dia promo sikit. Salah tu walid, apron pakai, tutup kepala tak pakai... Kad Kesihatan dah ada dah?

Mie mahmud dok saujana impian ke? Koi pun sekali skala ada dtg sana sbb adik koi dok sana jugak...

Ummi said...

Salam Walid,
Tahniah la atas pembukaan WW tu..rugi la pulak x pergi makan kedai Walid tu sbb Ummi ada di KL weekend baru ni tolong adik pindah rumah..hehe..dr jauh datang nk menyibuk2..hehe..Xpa, next time mst pergi jugak la makan nasi ayam dara Walid tuh..hehe..meleleh air liur dan alamat tambah inci ler..Ya la, ni baik pnya promo, kat blog Jun pun tgk nasi ayam tu terliur dibuatnya..hehe

MieMahmud said...

ye aku kat saujana impian. singgahle bila ada masa