Sunday, May 06, 2007

seDiKit beRitA kaWan-KaWaN

Sebenarnya takde berita apa-apa yang saya ada untuk disiarkan di sini berkaitan kawan-kawan. Ini kerana tiada sebarang berita dikirimkan kepada saya baik melalui e-mail, sms atau mms kepada saya kebelakangan ini. Mungkin ramai yang sibuk dengan masalah masing-masing atau tiada masa untuk menghantar khabar kepada saya untuk di siarkan di sini. 'Penyegan'. Saya sekeluarga alhamdulillah sihat sejahtera, sibuk dengan kerja dan beberapa aktiviti sosial, SK pula yang sibuk dengan Pesta Buku PWTC dah selesai nampaknya dan dah mula tumpukan perhatian balik kepada peperiksaan Fellow American Insurance yang akan dihadapinya dalam tempoh 2 minggu lagi. Budak-budak pula akan menghadapi peperiksaan pertengahan semester sebelum cuti sekolah selama 2 minggu penghujung Mei nanti. Anyway, buat saya make your life the most enjoyable life everyday, plan your day, be positive and allocate the time for family n frens. Laugh a lot with your kids and frens and you'll see the difference. Money is not everything and money cannot make u happy. Money cannot gather frens although it seem that it can buy anything. Stay cool.

4 comments:

LaN KidA said...

Gua ni kekadang tunggu jugak la kot ada kawan-kawan nak initiate main golf ker, teh tarik ker, makan-makan ker dari geng-geng BUDIMAN kita ni.... takpe la, kalau tak cukup duit, kita kongsi-kongsi la sikit sorang beb..

Gua pun bersosial dengan geng2 gua jer...sekali sekala kalau ada kawan-kawan initiate something tu memang look foward to join..

Jun said...

sume org dok tunggu je kot, x mo start dulu...tu pasai x de..hmmm...
SK nak peksa...lebih kurang sama masa ngan anak2 nak peksa. anyway, gud lak la ye...all d best to sk n kids..

Anonymous said...

kida.....koi mmg miss sesi ngetei nie...tp tau jer la....sabtu ptg koi free (kul 5 - 8mlm)..jom ler ngetei....

Anonymous said...

Walid, petang2 Sabtu ni biasa banyak acara keluarga tapi kalau tengah malam sikit lepas pukol 11-00 malam Sabtu memang acara untuk kengkawan.