Monday, May 21, 2007

eMay - siRi 3






Petang semalam Bilal ada menghantar gambar-gambar Rumah Anak-Anak Yatim Darul Izzah yang dirakamkannya sewaktu beliau dalam perjalanan ke Kedah dan sempat singgah di situ untuk meneliti keadaan tempat tersebut. Dari maklumat yang saya perolehi dari Che Dat, rumah anak yatim ini telah dibina oleh seorang anak jati Temerloh iaitu Ustaz Idris dan asalnya sewaktu Ustaz Idris menetap di Bangi, Selangor tercetusnya usaha beliau membina rumah anak yatim di sana. Di fahamkan Ustaz Idris telah membina rumah anak yatim disetiap tempat yang pernah di diami oleh beliau. Sememangnya rumah anak yatim ini tidak mendapat peruntukan kerajaan kerana mungkin atas kedudukan Ustaz Idris sendiri yang menjadi Pesuruhjaya PAS Temerloh dan pernah bertanding untuk ADUN Semantan pada pilihanraya yang lalu.

2 comments:

Anonymous said...

Salam semua.. since respond kurang atas sebab-sebab masing-masing semua ada urusan tertentu, ana cadangkan kita lupakan dulu projek eMay..

Wassalam

Anonymous said...

Salam...
Eh eh..kelmarin kata nak bincang pasal eMay kat KL tu, x jadi ker?? Loh! Kok gituu!! Xpa lah, mungkin semua stop kejap dari memikirkan eMay sebab terkejut dengan situasi wife Apamz dan sedang memberikan sokongan moral untuknya sekarang ni atau menunggu2 berita dari Apamz.. InsyaAllah lepas ni..bolehlah difikir2kan semula eMay tu..Boleh bukak telecon/chat box meeting kan..