Saturday, August 30, 2008

bReakiNg neWS 3 - apAMz

Miza telah selamat melahirkan baby perempuan sebentar tadi ( waktu yang tepat belum dapat disahkan dengan Apamz lagi ). Kedua-dua emak dan baby di beritakan dalam keadaan selamat dan sihat. Syukur alhamdulillah, dapat juga Apamz dan Miza baby perempuan untuk jadi penyeri keluarga mereka. Ummi sekeluarga serta Kitang sekeluarga dalam perjalanan semasa artikel ini ditulis untuk menziarahi Apamz dan Miza serta Baby Merdeka di HTAA pada lewat petang nanti. Terima kasih atas keprihatinan sebilangan kengkawan budiMaN dan doa yang dipanjatkan sehingga semua ini berjalan dengan selamat dan sejahtera. Insyaallah, berita lanjut akan terus disiarkan apabila gambar dan informasi terkini di perolehi.

2 comments:

LaN KidA said...

Salam,
Apamz ada sms memberitahu bahawa baby girl MERDEKA telah selamat dilahirkan pada jam 1451@2.51pm pada 30-08-2008.

Anonymous said...

Salam..
Sori Kida, x sempat nak ambil gambar baby sebab baby dah dipindahkan ke Tingkat 6 HTAA (Wad Baby) di mana hanya ibubapa baby sj yang dibenarkan masuk. Tp dah tgk gambar baby dlm camera Apamz..wuii gebunya...kulit cerah ala-ala pink gitu...Berat baby 2.3kg. Miza pun benar2 nampak sihat dan ceria wpun keletihan. Apamz bukan main ceria lagi..

InsyaAllah kalu sempat g jenguk dalam sehari dua lagi kot baby leh kua dah dari incubator, bolehlah kirim gambar..kalu sempat sebelum Miza dibawa balik ke Kg Luit, Maran.

Sempat jugak jumpa Jun & Lk serta emak dan kakak Lk pun ada..ramai!

**psstt..barang baby dah lengkap rasanya..cuma terlupa nak belikan kelambu..kalu ada sesape boleh tlg belikan..Apamz kata dlm kepala dia zero, xtau nak beli apa sebab dah lama sgt x beli brg2 baby..mcm Ummi jugaklah..mujur ada anak2 dara Ummi tlog bantu..hehe..excited jugak beli brg baby..geraaaammm jee..hehe**