Sunday, August 03, 2008

teh taRik

Malam Khamis lalu, saya, Kudin, Fadil Sutok, Kitang dan penoreh getah yang berjaya saya bawa ke KL berteh tarik di Taman Seri Gombak. Bersembang rancak dan berakhir lebihkurang pukol 1-00 pagi. Esoknya saya bawa penoreh getah tersebut untuk menyelesaikan urusan beliau di sebuah syarikat di Kuala Lumpur. Petangnya bagi meraikan beliau dan berkenalan dengan beberapa sahabat, saya bawa beliau makan malam bersama Dato Amir (Syabas), Sani, Dato Edy (anak raja Johor), Amir (towkey syarikat kereta Lamborgini Malaysia) dan beberapa sahabat lain di Heritage Row. Semuanya duduk setaraf dengan bercakap lu, gua dan tiada lagi darjat penoreh getah. Nampak beliau ceria walau duka di hati hanya beliau dan Allah swt sahaja yang mengetahui.

Petang Sabtu pula, Kitang memberitahu saya bahawa beliau mengadakan teh tarik bersama kengkawan budiMaN di Restoran NZ di Wangsa Maju. Antara lain bagi meraikan Lt Komander Man Troq diA yang akan berpindah ke Kedutaan Malaysia di Jakarta pertengahan Ogos ini. Sayang sekali saya mempunyai urusan yang tidak dapat di elakkan dan tidak dapat menghadiri pada waktu tersebut. Antara yang hadir ialah Walid, Man Troq dan Mat Rock. Insyaallah kalau ada kelapangan mungkin kita akan buat satu lagi farewell kepada Man Troq bersama lebih ramai lagi kengkawan budiMaN sebelum beliau berangkat ke Jakarta.

No comments: