Monday, October 13, 2008

haPPy beLAtEd biRthdaY uMMi

Pada 7hb Oktober lalu ialah harijadi Ummi dsS. Maaf saya pohon kepada Ummi kerana terlambat menyiarkan ucapan selamat harijadi. Untuk itu Happy Belated Birthday kepada Ummi semoga Ummi di panjangkan umur, murah rezeki, sihat sentiasa, sejahtera dan bahagia di samping keluarga hendaknya. Segala sumbangan dan jasabaik Ummi bersama budiMaN akan sentiasa di kenang oleh rakan-rakan budiMaN dan hanya Allah swt sahaja yang dapat membalasnya. Selamat Hari jadi Ummi.

6 comments:

Anonymous said...

Salam Lan, time kasih atas ingatan...wee malunya keluar gambor..dah tua dah..hehee..apapun seronok bersama Budiman, dan akan terus bersama, insyaAllah.

Anonymous said...

Salam....hepi belated besday Ummi...ucapan/doa koi,moga selamat segala-galanya...

Anonymous said...

Ucapan kesejahteraan dan diberkati ALLAH pada Umii sempena ulangtahun kelahiran yg ke...LU CARI LA SENDRI..hehe...serta buat famili Ummi jua.

Anonymous said...

epi beday.... mana keknya? teringin nak makan kek buatan ummi. yummy yummy

semoga bertambah keimanan dengan bertambahnya usia. ingatlah bahawa dunia ini hanya persinggahan. perbanyakkan amal selagi kita masih di sini. bertambahnya usia bererti berkurangnya peluang kita, adakah hari yg dah kita tinggalkan sempat kita manafaatkan untuk menambahkan peluang menduduki jannah dan mengadap Rasulullah?

Anonymous said...

Salam Ummi, hepi belated birthday, moga sentiasa dirahmati Ilahi...pe pe pun, tetap maintain!!!

Anonymous said...

Moga Allah permudahkan kehidupan dunia dan akhirat serta sentiasa dalam kesejahraan... Selamat Ulang Tahun