Wednesday, October 08, 2008

beRitA keNGkaWaN

1. Seminggu sebelum raya dahulu saya bersama SK ada berkunjung ke pejabat KWSP Petaling Jaya untuk urusan perumahan kami di Taman Ukay Bistari. Saya dan SK telah berjumpa dengan Hakim dbS dan dengan pertolongan beliau, urusan kami yang sepatutnya mengambil masa 2 minggu dapat di selesaikan dalam masa 1 hari sahaja. Hakim dbS kini di tempatkan di Bahagian Pengeluaran Pencen KWSP Petaling Jaya. Beliau juga memberitahu bahawa Adenan dbS juga kini berkhidmat di KWSP Cawangan Wilayah Persekutuan di Bangunan KWSP Jalan Raja Laut, Kuala Lumpur. Jadi kalau ada kengkawan budiMaN yang ada urusan dengan KWSP mungkin boleh menghubungi Hakim atau Adenan dan mungkin mereka boleh membantu. Saya juga ingin ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada Hakim dbS yang membantu mempercepatkan urusan kami semasa di KWSP tempohari.

2. Sidi @ Che Dat dpA pula yang sebelum ini bertugas sebagai Pegawai Belia Daerah Maran mulai Isnin 6hb Oktober 2008 telah ditukarkan sebagai Pegawai Belia Daerah Bera pula. Kawasan Bera ialah kawasan Menteri Belia dan Sukan sendiri iaitu YB Datuk Ahmad Sabri, jadi tentulah beliau semakin sibuk ketika ini. Mungkin beliau akan selalu berjumpa dengan Hamdan Boly diB yang bertugas sebagai ADO Bera di Pejabat Daerah Bera.

3. Salwani dcS pula ada mengirimkan email kepada semua kengkawan meminta doakan beliau yang insyaallah akan menunaikan haji bersama suaminya kira-kira sebulan lagi. Menurut Wani, pendaftaran haji pada masa ini mengambil masa yang lama tempohnya dan syukurlah beliau berpeluang menunaikan haji pada tahun ini. Saya harap semua budiMaN akan mendoakan semoga Wani dan suami akan beroleh haji mabrur, sihat, selamat dan sejahtera serta di permudahkan dalam mengerjakan haji nanti.

1 comment:

Anonymous said...

Hakim DBS big bos dekat KWSP ?