Thursday, December 06, 2007

muSiM gAthERiNG

Agaknya sekarang musim gathering. Iyelah sekarang ni pun banyak kenduri kendara dan sebagainya di musim cuti sekolah ni, tu pun gathering jugak, gathering keluarga dan sahabat handai. budiMaN pun baru sudah mengadakan gathering budiMaN 2007 pada 1-2 Disember yang lepas. Dengar-dengar khabarnya kalangan sahabat-sahabat budiMaN pun akan mengadakan gathering lagi dalam masa terdekat ini. Antaranya yang saya dengar ialah :

1. PotLuck di Kuantan yang dianjurkan oleh Sheena, Amy Jarr dan beberapa kengkawan yang lain di Taman Gelora, Kuantan. Khabarnya pada 9hb Disember ni. Tentunya meriah dengan kehadiran ramai kengkawan dan budiMaN semua.

2. Wani dcS pun khabarnya ada menganjurkan PotLuck juga di rumah Rosnah dcS antara 29 atau 30 Disember nanti. Khabarnya PotLuck ini untuk Ladies sahaja dan ramai geng dcS dan beberapa kursus lain bakal menyertai.

3. Geng dsS pun khabarnya ada buat ReUnion juga anjuran Muslim@ FG. Mungkin untuk dsS sahaja agaknya.

Apa-apapun alhamdulillah, nampaknya semakin ramai kengkawan UitM Kuantan kini telah kembali bertemu dan bersilatulrahim sesama mereka semua. Di harap dengan ramai permuafakatan akan memudahkan dan memperbanyakkan lagi kerja-kerja amal yang bakal kita lakukan pada tahun hadapan supaya pertemuan semula kita ini iaitu semua bekas-bekas pelajar UitM Kuantan akan membawa manfaat kepada kita, keluarga dan masyarakat daripada hanya berjumpa dan bersembang kosong tanpa sebarang faedah dan matlamat.

teruS beRbudi meLaLui budiMaN
beRaMaL, beRbaKti, beRsiLatuLRahiM

1 comment:

Mus_Astley said...

Dear Kida...

Its really fun to see you guys havin' fun under the sun. Batch senior DSS pun ada yang macam special appearance tu. Fuhhh, rugi pulak tak datang. Anyway, bravo babe !!! Good work!!

2. Gathering DSS tu bukan sekadar hanya DSS... kemudahan kepada Gang DSS di Lembah Kelang sahaja. Ni bagi memudahkan mereka yang berada di sini, tetapi jika gang di luar sana ingin join, SANGATLAH dialu-alukan.

I'll update you on this bro !!

p.s.
Zambran pakai baju Melayu??? Hmmm.. melayu nya...

Salam Qaseh,

FG07