Sunday, December 02, 2007

baRu saMpAi

Baru sampai rumah kira-kira pukol 10-00 malam tadi dari Gathering budiMaN 2007 di Maran, Pahang. Setelah hanya tidur lebih kurang 1 jam sahaja pada Jumaat malam dan kemudiannya pada Sabtu malam setelah jamuan gathering, bersembang sampai pukol 3 pagi dengan kengkawan dan pada pukol 6-30 pagi pula di kejutkan oleh Bilal untuk sembahyang Suboh. Jadi dengan tidur hanya 5 jam dalam masa 3 hari ini membuatkan betul-betul flat bila sampai rumah. Walaupun gathering selesai kira-kira pukol 3-00 petang semalam namun saya bersama Wan Azhar dan Che Dat telah berkumpul semula dalam suatu perbincangan bagi menyelaraskan semua perbelanjaan untuk bayaran melalui kutipan yang di perolehi. Hampir 1 jam berbincang dan menyelesaikan semua perbelanjaan yang dilakukan, saya mengemaskan barangan saya, mandi dan bertolak keluar dari Asrama kira-kira jam 5-00 petang. Singgah sebentar di rumah ayah saya di Kg Paya Pulai, Temerloh dan selepas maghrib bertolak balik ke KL dan sampai pada pukol 10-00 malam tadi. Insyaallah esok akan saya ceritakan secara terperinci Catatan Perjalanan Gathering budiMaN 2007 yang telah berlansung selama 2 hari di Maran beserta sedikit gambar-gambar. Saya juga menunggu gambar yang diambil menerusi kamera Abg Nu untuk di hantar kepada saya nanti dan insyaallah apabila semua gambar telah ada akan di buat satu link baru gambar Gathering budiMaN 2007 nanti. So, sehingga esok, Selamat Malam sebab gua dah nak pi tidur dah beb, nak cover tidur 3 hari yang dah miss.....chau chin chau.

1 comment:

Salwani said...

saya hantar gambar-gambar gathering ke group CS. wah ada yg jealous. ramai yg tak kenal. tapi beberapa orang kata cuma kenal Ana. Ana sikitpun tak berubah. Wani rasapun cam tu, tak dimakan usia si Ana ni.

dia orang nak join next gathering. kalau ikutkan perancangan CS nak wat gathering bulan 6 kat mana-mana pulau kat Teganung. Kalau buat sekali OK gak tu.