Tuesday, May 11, 2010

seMbaNG

Sebenarnya tak banyak perkembangan budiMaN yang boleh saya sampaikan di sini. cuma beberapa perkara yang mungkin juga kebanyakannya dah pun tahu, antaranya :

1. Emak kepada Jalil dcS telah meninggal dunia tak silap saya pada hari Ahad lepas di Hospital Selayang. Khabar tersebut saya terima melalui e-mail group yang di tubuhkan oleh Wani dcS untuk batch Julai 1985. Jalil dcS khabarnya juga sudah menetap di sini sekembalinya dari Dubai dan beliau telah menjaga ibunya sejak mula di masukkan ke Hospital Selayang sehingga ibunya menghembuskan nafas terakhir. Semoga roh ibu Jalil akan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan diampunkan segala dosa-dosa arwah. Al-Fatihah.

2. Wani dcS ada menubuhkan group email terdiri dari batch Julai 1985 dan banyak perkembangan rakan budiMaN batch Julai 1985 dapat diikuti. Terdapat juga cadangan dari Bilal seperti untuk menganjurkan Program Amal dan sebagainya. Insyaallah sebarang perkembangan kengkawan melalui email group tersebut akan saya sampaikan di sini.

3. ReuNioN Jubli Perak UitM Pahang semakin hampir dan saya pasti rakan-rakan budiMaN yang akan pergi berasa amat teruja untuk hadir dan bertemu rakan-rakan lama nanti. Setakat ini kebanyakan yang akan hadir ialah batch Jan 85 manakala batch Julai 85 saya masih kurang pasti penyertaannya kerana ada 2-3 orang yang masih bertanyakan saya untuk pergi di saat-saat akhir nanti.

4. Esok, isteri saya SK akan berlepas ke Taipei selama 4 hari untuk menghadiri Mesyuarat Dwi Tahunan Prudential Group Asia Region IT Head. SK kata mungkin ini last beliau akan pergi sebagai IT Head kerana selepas ini beliau mungkin akan mengambil portfolio lain pula di dalam syarikat. Dia kata mungkin kuranglah sikit travel. Hmm..takde chance la tumpang sekaki...hehe. Prudential pula dah jadi makin besar dengan pengambilalihan AIA dan AIG Group Asia yang dijual kepada Prudential oleh AIG Amerika beberapa bulan lepas. Jadi 4 hari ni tanpa SK mugkin agak sibuk sikit dengan urusan kerja dan peribadi tapi golfing boleh ejas jugak...hehe.

No comments: