Tuesday, May 04, 2010

goLf witH miZi

Semalam saya, Antu dpA dan Raman Kerbau bergolfing dengan Mizi diB Konsulat Songhkla di Kelab Golf Kinrara, Kuala Lumpur. Sebelum golf kami makan tengahari di Coffee House Club bersama-sama dan turut di sertai oleh Fadil Sutok. Berbagai perkara berkaitan budiMaN dan perkembangan rakan-rakan diperbualkan. Perlawanan golf semalam kami bentuk 2 team aitu Team Kuantan(Raman dan Antu) dan Team Campuran KL-Utara(Mizi dan saya). Keputusannya Team Campuran berjaya mengalahkan Team Kuantan dengan 3-0.

13 comments:

mizi said...

Kida, 1st nine tu Raman dan Antu dah lead kita 2 holes. Nasib baik 2nd nine dia org pancit, dapat la kita recovered. Raman sampai skrg nak tahu mcm mana Antu boleh miss birdie di hole par 3 tu.....

LaN kidA said...

Geng Kuantan mmg ada badi kalau jumpa aku Mizi....kalah memanjang takat ni...haha.

Takpe..takpe..lain kali cuba lagi

Anonymous said...

Mizi.....

Yankee nya seluar.

Ahmad Fuad.

Mizi said...

Fuad,

tu seluar John Daly la..... aku skrg dah ada 2 pasang, plan nak buat lagi tiga. Wife aku cukup menyampah bila aku pakai seluar ni.

Anonymous said...

Mizi,

Meleleh air liur aku tenguk seluar tu. Dulu aku ada seluar kotak2 macam tu, my father punya, macam cerita hindustan beb.

Lan Kida bila nak tempah macam tu.

Ahmad Fuad.

LaN kidA said...

Haha... tu seluar Ian Poulter..idola Mizi...aku ikut Vijay Singh...org tua2...haha

Mizi said...

Aku dah suruh Amin tempah 1 seluar kotak-kotak mcm ni. Nanti golf 3 penjuru, semua golfers dari team utara akan pakai seluar kotal-kotak, belt color putih dan tshirt color oren.

Fuad, kau nak join team mana? Utara, KL or Timur? Siapa yang main untuk team utara sila hantar nama skrg.

LaN kidA said...

Mizi, insyaallah Kejohanan Golf 3 penjuru budiMaN akan di adakan selewat-lewatnya dalam bulan Jun nanti.

Jadi berlatih la bersunggoh-sunggoh yer...hehe.

kerbau said...

badi jumpa dia huahuahua

Anonymous said...

Mizi,

Mana nak join, aku tangan bangku lah, aku sokong kalau amin pakai seluar kotak, lepas tu suruh dia tarik lagu widuri pulak.
Mantap beb.

Ahmad Fuad.

mizi said...

Fuad, golf ni tangan bangku pun boleh main. Yg penting bola mesti kedepan. Kkamis lepas aku main golf dgn Aminuddin di Black Forest, baru aku perasan dia ni kaki melatah.

Anonymous said...

Aku heran si Amin ni..Tak ke nnti kulit dia jadi hitam bila main golf kena panas terik..??

Kesian Amin..

Kawan Orang Putih Kuning..

Anonymous said...

Jadi kerbau tu tangan bangku ler.

A. Fuad.