Thursday, May 13, 2010

reuNioN

Semalam Ummi dsS ada menelefon saya meminta saya sampaikan kepada kengkawan semua berkaitan biodata diri untuk majalah ReuNion Jubli Perak UiTM Pahang nanti. Katanya beliau telah dihubungi oleh beberapa jawatankuasa bertanyakan tentang perkara ini. Penyertaan biodata oleh batch Julai 85 amat kurang. Oloeh itu Ummi meminta supaya sesiapa yang tidak menghantar biodata diri supaya berbuat demikian dengan menghubungi Mila seberapa segera. Harap mendapat kerjasama dari rakan budiMaN semua.

Jumaat ini iaitu esok akan di adakan mesyuarat AJK ReuNioN di Restoran Tupai-Tupai di mana pembentangan program ReuNioN akan di adakan. Mungkin esok Kitang sebagai Bendahari ReuNioN akan dapat menyatakan berapa ramai yang akan hadir.

12 comments:

LaN KidA said...

Salam semua,
Mila ada meberikan email beliau iaitu mila18@yahoo.com.

Jadi kengkawan boleh lah email kepada beliau nnt seberapa segera mana yang nak masuk majalah tu.

apamz said...

aku punya biodata (beserta gambo dulu & skrg) aku dah mail kat kitang

ummi said...

Salam,
Untuk makluman sesiapa yang tidak dapat hadir ke majlis ini juga amat digalakkan menghantar profil/maklumat diri sebagaimana format yang diemail oleh kak Norm sebelum ini untuk Buku Alumni...Dan lebih2 lagi kepada yang akan hadir, eloklah hantar ya latest by today kata Mila...Kalau xda gambar lama pun xpa, hantar je la gambar laaa ni..Harap dapat memberikan kerjasama semua walaupun tidak dapat menghadirkan diri, dapat jayakan cetakan buku tu pun amatlah dihargai..kesian kan kat akak2 n abang2 senior kita tu... ^_^

Anonymous said...

LLan >>>sape Mila-

Anonymous said...

aik, tanya og lak, lu tu sape?

-JUANDA, Juragan, Tamarulan, Sirap, Syaitan, abgjemm a.k.a no balls

hairie @ zm said...

Kida, emel Mila tu salahlah.. cian nanti sesapa emel sebab kot org lain yg terima. huhu..

Anonymous, mila tu bekas pelajar DPA batch Jan 1985 yang berasal dari Mantin, Negeri Sembilan. Cepat sapa nak tanya lagi nanti aku jawab pasal Mila ni. Huhu...

LaN kidA said...

ye ker zm, semlm dia bagi aku camtu...apa email dia yg ada kat awok?

hairie @ zm said...

meyla18@yahoo.com

LaN kidA said...

ok ZM, tima kasih...apa2 pun kepada sesiapa yang nak antar biodata masih terbuka sehingga 18hb Mei 2010 ini. Harap maklum dan sila emailkan kepada Mila seberapa segara. Tq

Juanda. said...

Mmmmm,

Sapa sebut2 nama aku ni,
Kan Lan dah tak suka, OK.

Syaitan. said...

Aku tengah tidor ni, sapa sebut2 nama aku ni?

LaN kidA said...

Juanda n Setan,
Memang semua kat sini tak suka kalau org tak bubuh nama betul ni....selagi tak berani bubuh nama...faham2 je la yer.