Friday, February 22, 2008

haNif daN ziL

Baru-baru ini beberapa budiMaN telah bersama-sama bermain golf di Bangi Golf Resort yang mana antara yang hadir ialah Hanif dan Zil yang turut bermain. 2 flight golf budiMaN telah bermain bermula sekitar jam 3-00 petang dan habis sekitar jam 8-30 malam ( tertangguh sekejap sebab hujan lebat). Selepas bermain, kami sempat bersembang di coffee house club sehingga jam 11-00 malam. Antara budiMaN yang hadir ialah :

1. Hanif diB (gambar atas sebelah kiri). Hanif ni batch Januari 1985 iaitu batch pioneer UitM Kuantan. Beliau kini menetap di Kuala Lumpur dan menjalankan perniagaan sebagai kontraktor di sekitar Lembah Kelang.

2. Zil (gambar atas sebelah kanan) pula ialah kursus dsS batch 1992 iaitu batch terakhir di UitM Kuantan sebelum berpindah ke kampus Jengka Pusat. Beliau juga satu batch dengan isteri Antu dpA dan sama-sama satu kursus dan pernah pergi kerumah Antu di Kuantan. Beliau mendapat tahu berkaitan blog dari kawan-kawan beliau dari kursus dpiM. Zil kini bekerja di sebuah syarikat swasta di Kelang dan menetap di Kelana Jaya. Regular golfer dan boleh tahan juga permainan golf beliau sebagai Ladies Golfer.

No comments: