Thursday, September 28, 2006

Sumbangan Artikel

Sebarang sumbangan artikel untuk blog ni amat lah di alu-alukan. Sebarang artikel berkaitan member2 ITM dulu yang korang rasa nak siarkan dalam blog ni, ko tulis elok2 pas tu ko emailkan kat aku, email aku ada kat bawah profile aku. Nanti aku siarkan dengan nama korang sebagai penyumbang artikel tersebut.

Aku pun insyallah akan update blog ni hari2 la kalau boleh. Tapi biasanya aku akan update malam2 la. Jadi korang kalau bukak blog ni bila sampai pagi kat ofis kira cantik laa. Apa2 e-mail aku atau call aku terus kalau nak tanya pasal blog ni dan lain2 hal la...hehehe

2 comments:

Anonymous said...

Kida...Zek(Kitang)..keje MBB kat Bangsar...ada bisnes sendri kat mentakab AVON...kat KL pun ada buat IGG Milk...

LaN KidA said...

Okay, Kitang....aku akan tambahkan dalam profile ko nanti...Lain kali ko komen ni identity klik kat other lepas tu buboh la nickname ko. Atau pun kalau rajin, tinggal la pesan kat chatbox tu...ramai kengkawan kat situ.