Thursday, September 28, 2006

Feedback

Semenjak pagi tadi sambutan begitu menggalakkan terhadap blog ni. Sampai la ni dah capai 35 hits, kira okay jugak tu. Tapi tulis2 la kat Chat Box ( Teh Tarik Corner ) tu sikit, jangan la singgah baca je, kurang2 kengkawan yang singgah sini tau lagi kita ni hidup lagi dan sihat walafiat. Joe Malady ada bagi sikit sumbangan untuk artikel HSItm Bhg 2. Lan Kentel ada bagi cadangan yang baik. Arfah Zakiah ada tanya takde artikel pasal budak pompuan ker? Memang la aku nak taruk artikel pasal pompuan sekali, tu la sebabnya gua ndak lu tukang cari info pasal budak pompuan, ya Puan Arfah. Nanti kontek gua balik beb. Padil Sutok kata nak scan gambar2 lama masa kat Kuantan dulu dari masa orientasi sampai part 4.

Tapi terima kasih banyak2 gua ucapkan kat bini gua yang tersayang sebab dah bagi blog ni cantik. Nanti gua belanja makan Fajitas dekat Hard Rock Cafe dgn Chicken Combo, alright beb.

Okay, gua nak buka puasa dulu, nanti lepas terawikh gua sambung balik.

No comments: