Friday, November 12, 2010

teH taRik

Malam tadi saya teh tarik dengan Antu, Sutok dan Hanif di Hotel Sucasa tempat Antu menginap. Antu akan ke Guanzhou hari ini flight pukol 12-30 tgh pergi tengok Sukan Asia. Banyak benda jugak kami sembang antaranya pasal bantuan untuk Amin dsS dan Kejohanan Golf budiMaN pada penghujung tahun ini insyaallah. Tapi Antu ni jadual dia pun tight, balik Guanzhou dia pergi Batam pulak 25hb nanti. Saya dah lega sikit sekarang ni walaupun ada 2-3 kerja yang perlu dibereskan tapi manageble la. Hanif mungkin boleh arrange untuk satu trip ke utara tengok masa yang sesuai dan juga Golf budiMaN nanti.

Dari Sucasa kami pindah pergi Restoran Pelita di Jalan Ampang dan pekena teh tarik kat sana plak dan sembang lagi. Nasib baik la semua kerja sendiri, kalau eat salary memang tak larat nak ikut puak ni kalau teh tarik.

3 comments:

waleed said...

salam
padan la awok sibuk yek....koi ingat awok demam terok. Lama tul x jumpa awok....insyALLAH ada rezki nanti kita jumpa.

LaN kidA said...

salam,
Koi mmg demam teruk walid...2 kali demam...mula balik dari jogja tu...pastu balik ngeteh dgn antu ari tu demam dari jumaat sampai ahad semlm...ari ni koi gagah jugak la ke putrajaya demi mencari sesuap nasi...nak buat camne kan..kadang keje sendiri ni boleh adjust masa...tapi ada masanya sakit pun nak kena buat keje jugak sbb kesian kat client dateline. Client je kekadang kurang kesian kat kita bab payment2 ni...tu leceh tu.

Koi rindu amat nak jumpa awok tu..lama ngat dah tak jumpa...mungkin apek balik mekah nanti kita serang rumah dia ramai2..tgk haji apek camne.

waleed said...

Salam
mudahan sihat sejahtera skrg yek. tul.kita serang Haji Apek nanti...heehe.
Koi sokong sungguh bila time collection nie....mmg jenuh. Banjir la...nak pakai duit mak x sihat la...nak keje cepat siap , bila mintak $$....adusss. dugaaann...InsyALLAH bang... nanti kita ngeteh