Monday, November 01, 2010

noVeMbeR RaiN


Hampir 3 bulan blog ini tidak diperkemaskan dengan sebarang artikel baru. Alhamdulillah akhirnya dapat juga saya meluangkan sedikit masa untuk menulis artikel baru di blog ini hari ini. Ketiadaan selama hampir 3 bulan adalah kerana beberapa urusan pekerjaan dan peribadi yang membuatkan saya kurang mendapat berita daripada kengkawan budiMaN untuk di muatkan di dalam blog ini. Insyaallah selepas ini saya akan cuba mengemaskini blog ini seberapa kerap yang boleh supaya perkembangan rakan budiMaN akan sentiasa sampai ke pengetahuan kita semua.

Ada beberapa berita rakan budiMaN yang ingin saya sampaikan. Antaranya :

1. Apek dpA (Wan Mazlan) akan berangkat ke tanah suci Mekah untuk menunaikan fardu haji bersama isterinya pada 5hb November ini. Beliau sms saya meminta tolong doakan beliau supaya di permudahkan dan mendapat haji mabrur. Di sini saya panjangkan juga kepada rakan budiMaN agar dapat sama-sama berdoa supaya Apek dan isteri akan beroleh haji mabrur, dipermudahkan dan sentiasa sihat dan selamat kembali pulang ke Malaysia nanti. Amin.

2. Wan Azhar diA juga menunaikan haji pada tahun ini dan saya rasa beliau sudahpun berangkat kerana dalam 2 minggu lepas beliau ada mengirim sms menjemput saya sekeluarga ke majlis doa selamat untuk beliau menunaikan haji bersama isterinya. Semoga Wan Azhar juga dipermudahkan, sihat sentiasa dan selamat dalam menunaikan haji serta mendapat haji mabrur beserta dengan isterinya. Amin.

3. Saya rasa mungkin ada lagi rakan budiMaN yang turut menunaikan haji pada tahun ini dan sama-samalah kita berdoa untuk kesejahteraan mereka semua dalam menunaikan rukun islam tersebut.

4. Pada minggu lepas hari Rabu, Kejohanan Golf budiMaN antara Team KL melawan Team Kuantan telah berlangsung di Bukit Tinggi Golf Resort bermula jam 11-00 pagi dan telah berakhir kira-kira jam 3-00 petang. Antara yang hadir ialah Amy Jarr, Joe Malady, Rasidi, Hanif, Charlie dan Mat Rock. Kalau dalam pusingan pertama di Kuala Lumpur bulan April dulu, Team KL menewaskan Team Kuantan, kini di Bukit Tinggi, Team Kuantan pula menewaskan Team KL. Insyaallah lepas ini Team KL/Kuantan akan berkunjung ke Utara pula untuk bertarung dengan Amin dan Mizi. (Mungkin selepas Amy Jarr balik dari Sweden nanti)

Setakat ini dulu berita yang dapat saya sampaikan. Insyaallah esok saya akan sampaikan berita yang lain pula.

No comments: