Tuesday, November 30, 2010

tiAda beRitA

Sebenarnya saya tak tahu nak tulis apa sebab tak berjumpa mana-mana rakan budiMaN dalam masa 2 minggu ini di Kuala Lumpur. Tetapi dalam fikiran saya ada beberapa cadangan seperti untuk ke utara mengadakan Golf Farewell untuk Mizi di Songkhla yang akan berpindah ke Washington mulai 1hb Januari 2011. Selain itu mungkin juga boleh ketemu dengan Amin dsS untuk mengetahui perkembangan diri beliau terutama selepas di timpa musibah banjir tempohari. Mungkin esok saya boleh menghubungi beberapa rakan budiMaN dan mengutarakan idea ini kepada mereka supaya satu tarikh yang sesuai dapat di cari untuk ke sana.

Selain itu saya ada juga terfikir rasanya sudah hampir 2 tahun tiada Family Gathering budiMaN di adakan seperti di Cherating dan Maran dahulu. Selain itu sudah 2 tahun juga budiMaN tidak menganjurkan sebarang aktiviti amal secara berkumpul bersama budiMaN seperti Membantu Mangsa banjir di Johor, Rumah Anak Yatim Darul Izzah dan juga Kerja Amal di Surau Tanjung Belengu, Temerloh. Mungkin saya rasa 2011 boleh di lakukan lagi aktiviti-aktiviti sebegini, insyaallah.

No comments: