Saturday, July 04, 2009

WeeKeND - SK dgN aNak2


Dah 2 hari Kida tak ada di rumah rindulah pulak kat Kida ahaks! Jarang sekali Kida outstation on weekend. Kebiasaannya bila weekend Kida mesti bawak SK jalan2 dan lepak2. Kebetulan Sarah balik minggu ni jadi taklah sunyi sangat. Terasa bosan sungguh duduk di rumah jadi SK pun sms Kida mohon izin untuk keluar bersama2 Sarah dan Aimin. Kami ke Pavillion dan berwindow shopping. SK suka ke Pavillion sebab tempat tak sesak lepas tu layan tengok baju-baju kat situ cantik2.

Sampai di Pavi, perut terasa lapar pulak. So kami makan di Carl’s Jr. Lepas makan kami masuk dari satu kedai ke satu kedai hehehehe. Sekarang ni tengah sales, kalau ada Kida bestnya leh mintak itu ini muahahaha. Tapi Kida tak ada pun SK rembat jugak, ahaks! Kida darling...jangan marah eh…SK beli yang murah2 je *wink* Bukan semua barang di Pavi tu mahal ada jugak yang reasonable pricenya.

Penat berjalan dan jamu mata, kami makan dan lepak di tempat biasa, mana lagi kalau tak di Carlos Canteena. Nak solat pun tak susah sebab kemudahan surau ada di B2 dan jugak tingkat 3. Dulu surau tingkat 3 ni diubahsuai, sekarang ni dah siap kot tapi tak pasti masih di tingkat 3 atau 5. Selalunya SK bersolat di B2 je.

Sekejap je masa berlalu, walaupun pun dah pukul 10.00 malam tapi orang semakin ramai. Kalau di kampung tentu dah senyap sunyi. Tapi di KL ni semakin jauh malam semakin ramai orang. Macam2 gelagat boleh kita tengok, lucu ada meluat pun ada hahahaha...

p/s Kida jangan lupa ole2 dari Kucing dan KK tuk SK ye!

2 comments:

w.mazlan said...

Hah Kida,

Jangan lupa yek.. sk nak ole2 dari Kuching..koi rasa ikan terobok masin..sure meleleh nyer ...hehe

Ummi said...

Salam SK,
Apa khabar? Xpa laa sesekali Kida pulak tinggal SK..hehee...Amboiihh besar dah Aimin pun eh..tgk dari sisi dah sebijik mcm rupa papa dia..kiranya Kida Jr. laa kaann..
Aahh..sonok kan jalan dengan anak2 gitu..kita tengok2 baju..belinya x jugak..mcam anak dara Ummi dah boleh advise gak, mana yg ok, mana yg x ok dgn mak dia nih! Ya la dah kenal sgt dgn karektor mak dia nih..hehe..kalu tnya salesgirl situ mst jwb semuanya ok dgn kita..wakaakaa..Xpa, nnt Kida mst bwak balik ole2 pnyerrrr..hehee..Ok, have a great days ahead..Muaaahhh..(*rindu dah lama x borak eh)