Saturday, July 11, 2009

beRitA

1. Kudeng dsS telah selamat menerima cahayamata pada petang semalam setelah isteri beliau selamat melahirkan seorang bayi lelaki menerusi pembedahan. Beliau mengirimkan sms kepada saya kira-kira jam 6-57pm semalam untuk memberitahu berita gembira ini. Baby baru beliau yang beratnya 3-74kg berada dalam keadaan selamat dan sihat. Tahniah kepada Kudeng dsS.

2. Hari Khamis yang lalu sewaktu saya ke bengkel Kudin Mekanik, sempat saya bertemu dengan Walid diA yang turut menghantar kereta beliau ke bengkel Kudin. Walid nampak berisi sedikit dan katanya tidak lama lagi beliau mungkin akan menumpukan sepenuh masa dalam perniagaan barangan yang di impot dari China. Sekarang ini pun beliau giat mempromosikan beberapa barangan dan website beliau pun sedang dalam pembikinan untuk tujuan penjualan barangan tersebut. Selamat Maju Jaya kepada Walid dalam usaha menjadi seorang lagi usahawan berjaya budiMaN.

3. Sebelum itu saya juga ada bertemu dengan Raman Kerbau dbS dan beliau beritahu melalui promosi yang saya sampaikan di blog berkenaan kemudahan pinjaman peribadi Ar-Rajhi Bank yang di lakukan oleh beliau, beberapa rakan budiMaN ada menghubungi beliau untuk bertanyakan perkara tersebut dengan lebih lanjut. Teruskan usaha anda Raman Kerbau.

No comments: