Sunday, March 22, 2009

ceRitA keNGkaWaN

1. Minggu lepas cuti sekolah seminggu dan tentunya ramai rakan-rakan budiMaN sibuk melayani karenah anak-anak yang bercuti sekolah. Kenduri kahwin pun tak kurang juga samada di KL dan di kampung halaman pada musim cuti sekolah. Saya dan SK pula tidak kemana-mana dalam cuti sekolah lepas cuma kami meluangkan masa bersama dan pergi makan malam dengan Sarah dan Aimin di sekitar KL. Semasa kami pergi makan di Uptown Damansara hari Rabu lepas terjumpa dengan Walid dan isteri beliau, Raja juga sedang makan di situ. SK pula yang baru pulang dari Filipina tak lepas peluang untuk makan makanan Malaysia sebab asyik makan sayur dan buah sahaja masa di Cebu seminggu dahulu.

2. Saya juga terima sms dari Raman Kerbau memberitahu beliau ada berjumpa dengan Hamdan Boly diB. Dahulunya Hamdan bertugas sebagai ADO di Pejabat Daerah Bera tetapi kini beliau telah bertukar sebagai Akauntan di JPJ Temerloh pula. Kata Raman lagi, Hamdan sekarang bergiat cergas dalam golf dan mencadangkan agar di adakan reunion golf dengan rakan-rakan budiMaN. Nampaknya bertambah seorang lagi budak diB yang kaki golf. Memang geng sukan betul budak-budak diB ni.

3. Saya masih lagi menimbang untuk mengadakan projek "Car Wash Amal budiMaN" bagi mengisi tabung amal budiMaN. Walaupun feedback dari rakan-rakan nampak sepi sedikit tetapi saya masih mencari tarikh dan tempat yang sesuai untuk di laksanakan kerana saya rasa ianya suatu program bermanfaat untuk berkumpul rakan-rakan budiMaN sekeluarga sambil membuat kerja amal. Insyaallah ianya akan di laksanakan nanti.

No comments: