Tuesday, March 10, 2009

baLik teMerLoh 2

Petang Sabtu lalu saya sampai di Temerloh bersama keluarga. Pelbagai rancangan yang saya fikirkan sebelum ini untuk di lakukan di Temerloh bersama rakan-rakan budiMaN nampaknya tidak menjadi kenyataan. Mungkin ramai rakan budiMaN yang sibuk dan peluang untuk bertemu mereka agak sukar. Namun begitu saya juga mengambil kesempatan berada di Temerloh untuk bersama keluarga saya menikmati suasana kampung dan masakan Temerloh yang sememangnya tak boleh dilupakan.

Saya juga masih menantikan respon rakan-rakan budiMaN berkaitan cadangan untuk mengadakan kegiatan amal kita seperti di artikel sebelum ini. Nampaknya respon rakan budiMaN masih tiada setakat ini tetapi saya percaya dengan semangat keikhlasan yang tinggi di kalangan rakan-rakan budiMaN untuk beramal, bersedekah dan berbakti kepada masyarakat seperti yang pernah dilakukan suatu waktu dahulu, insyaallah niat ikhlas kita semua itu akan beroleh kejayaan.

Saya juga mungkin agak sibuk dalam minggu ini tambahan pula SK pada pagi ini akan ke Manila sorang2 dan dari sana akan ke Cebu pula sehingga hari Sabtu malam kerana menghadiri Prudential Insurance Asia Region IT Meeting di Hotel Shangrila Mactan Cebu. Risau jugak sebab SK travel sorang2 dari Malaysia tapi apa nak buat, den tak boleh nak poie. Moga SK selamat pergi dan kembali, insyaallah. Nampaknya makan meggi lagi la minggu ni dengan Aimin.

No comments: