Friday, August 28, 2009

kitaNG

Semasa dalam perjalanan untuk ngeteh dengan Fadil Sutok tengah malam semalam, saya menelefon Kitang dan apabila panggilan saya di jawab terdengar suara perempuan. Rupa-rupanya isteri Kitang, Lily yang menjawab panggilan saya itu. Saya tanyakan Kitang dan sangkakan beliau berada di Temerloh di rumahnya. Rupa-rupanya Lily memberitahu bahawa Kitang telah dimasukkan ke Hospital Pantai sejak dari Selasa lalu kerana sakit di bahagian usus perut. Kitang telah selamat menjalani pembedahan usus pada hari Rabu dan kini masih di rawat di situ. Kitang pula sudah tidur ketika itu dan saya minta Lily sampaikan salam saya kepadanya. Saya lupa pula bertanyakan Lily berapa lama lagi Kitang akan berada di hospital. Mungkin esok saya akan menelefon semula untuk bertanyakan kepada Kitang atau Lily nanti. Semoga Kitang akan kembali sihat dan pulih semula.

1 comment:

walid said...

Salam
ye ke kitang masuk spital?..laaa..gastrik la kot.
Anyway semuga cepat sembuh dan dpt menyambung menjalani ibadah dibulan posa nie