Thursday, August 06, 2009

bZ

Cuma beberapa hari lagi kita akan menyambut Ramadhan. Saya sendiri cuba menghabiskan beberapa urusan kalau boleh sebelum Ramadhan menjelang supaya apabila Ramadhan nanti takdelah nak sibuk sangat ke sana sini. Tak banyak berita kengkawan budiMaN yang saya perolehi sepanjang 2 minggu ini mungkin juga kerana saya tidak berpeluang bertemu dengan mereka. Kebanyakan rakan budiMaN juga saya rasakan sibuk dengan pelbagai urusan dan ini membataskan masa lapang untuk bertemu kengkawan..

Apamz ada e-mail kepada saya dan memberitahu saya bahawa ada rakan budiMaN yang menyampaikan sumbangan kepada beliau bagi membeli peralatan perniagaan beliau. Terima kasih kepada rakan budiMaN tersebut yang prihatin dengan keadaan rakan budiMaN kita itu..

Dalam blog Suhaimi diA pula (seperti yang saya link kat bawah tu) beliau ada menyatakan bertemu dengan Razali dbS Julai 85( Zali Totet ) yang kini bergelar Tuan Haji Razali yang kini menetap di Simpang Kg Awah dan menjalankan perniagaan cleaning product dengan showroom beliau di Simpang Kg Awah. Khabarnya Zali Totet juga mempunyai kilang mengeluarkan cleaning product ni di Jengka. Gambar Zali Totet dan showroom beliau ada di muatkan dalam blog Suhaimi.

No comments: