Sunday, June 14, 2009

beRitA

Ada beberapa perkara yang saya nak sampaikan:

1. Pada 11hb Jun 2009 (Khamis), isteri Raman Kerbau dbS iaitu Puan Kamisah telah dimasukkan ke Hospital Temerloh akibat kekurangan darah di dalam badan. Kandungan darah beliau hanya 3.7 sahaja sedangkan kadar normal sekitar 10-12. Beliau telah dimasukkan darah dan keadaan beliau telah stabil sedikit.

2. Wan Mazlan @ Apek dpA rupa-rupanya baru menimang cahayamata pada 2hb April 2009 yang lalu. Beliau mendapat anak lelaki. Kini Apek dah ada 2 anak dara dan seorang anak teruna. Moga bertambah-tambah rezeki Apek sekeluarga dengan kehadiran baby baru. Mesti Apek tengah sibuk basuh lampin dan buat susu tengah-tengah malam sekarang. Nak berjalan pun kena bawak bakul raga siap-siap dengan kelengkapan.

3. AGGP 2009 Songkhla mungkin terpaksa di tangguhkan kerana ramai budiMaN yang pada mulanya ingin menyertai terpaksa membatalkan penyertaan kerana beberapa hal yang tidak dapat dielakkan. Bagaimanapun jika ianya ditangguhkan, insyaallah saya akan ke Songkhla juga pada hari Selasa ini untuk bertemu Mizi di Kedutaan kerana sedikit urusan. Saya pun dah janji dengan Mizi untuk bergolfing kalau sempat nanti.

1 comment:

hairie @ zm said...

Tahniah apex. Alop Kida, leh caya ke apex basuh lampin. Rasanya masa kat hostel ITM dulu apex suka rendam pakaian sampai berbau. Kalau bukan apex, maybe che dat kot. Hehe... Lagipun org koprat dan suami doktor mesti guna lampin pakai buang. Betul tak apex...