Sunday, December 21, 2008

seMbaNG-seMbaNG

Sebenarnya takde berita berkaitan budiMaN yang dapat saya sampaikan di sini. Ini kerana 2-3 minggu ni, saya jarang bertemu dengan kengkawan budiMaN, bukan juga kerana saya sibuk sangat tetapi banyak kengkawan budiMaN yang biasanya saya jumpa masing-masing sibuk dalam cuti sekolah ni. Sibuk dengan kenduri, sibuk melancong dan macam-macam lagi. Jadi peluang untuk teh tarik dengan geng budiMaN nampaknya sepi sikit.

Saya ada sms kepada Bilal bertanyakan perpindahan beliau ke Nilai lebih kurang 2 minggu lepas. Pada masa itu beliau beritahu masih tiada jawapan lagi berkenaan pertukaran isteri beliau. Katanya Hafaz Charlie Koy ada membantu beliau untuk mendapatkan pertukaran tersebut di Kementerian Pendidikan.

Semalam pula sewaktu hendak pulang ke rumah selepas bawa family round-round KL, saya dapat sms dari Baha@ Atuk dbS Jan 85 memberitahu bahawa beliau ternampak saya sekeluarga kat Plaza Low Yat. Beliau cuba menegur saya tetapi malangnya saya tak perasan. Saya terus call Atuk dan minta berbanyak-banyak maaf kerana tak perasan beliau ada memanggil saya semasa di Low Yat.

Saya pun tak banyak aktiviti dalam cuti sekolah ni kecuali aktiviti dengan family dan kengkawan golf saja. Awal cuti sekolah dulu kami sekeluarga sempat ke Pengkalan Balak di Melaka selama 2 malam. Boleh la untuk lepak-lepak tepi pantai. Tapi yang best makanan kat sana murah. Selain dari tu kami satu family biasanya weekend pun lepak jer sekitar KL ni sebab nak bercuti jauh pun, SKtak boleh cuti sebab nak tukar kerja pada 5hb Januari 2009 nanti. Antara tempat favourite lepak kami sekeluarga ialah di Carlos Canteena kat Pavilion. Dah 2 weekend dah kami lepak situ 4-5 jam sambil makan dan surf internet. Minggu depan pula ada gathering sebelah keluarga saya di PD selama 3 malam. Tu pun maybe budak-budak je la yang pergi sebab SK tak boleh cuti lagi.

Beberapa hari lagi kita semua juga akan melangkah ke tahun 2009 pula. Insyaallah nanti saya buat artikel lain pulak untuk menyorot aktiviti budiMaN sepanjang 2008. Sementara tu, teruskan enjoy for the balance of 2008.

No comments: