Tuesday, June 24, 2008

aRu

Pada Sabtu lepas, Bob MG diA ada mengirimkan sms kepada saya beserta gambar sekali. Ianya adalah gambar Aru diB yang telah ditemui oleh Bob berada di Kuantan untuk Majlis HomeComing SEMSAS. Memang berlain sekali Aru ni kalau nak dibandingkan dengan masa dolu-dolu di UitM Kuantan. Fakta berkenaan Aru ialah seperti yang di berikan oleh Bob MG iaitu :


Nama penuh: Zaimi b hashim
Asal: K.Lipis...sedara siti nurhaliza kot
Status: Berkeluarga
Anak: 4 semua lelaki (mcm aku tp 3 jea)
Member kamceng kat ITM: Baiee( mat motor perlis)


Aru kini berkhidmat dengan Jabatan Imigresen Johor iaitu di pintu masuk Singapore ( mungkin di Tambak Johor la agaknya...Bob tak beritahu plak). Aru ni seingatan saya masa kat UitM Kuantan dulu memang kurus giler ala-ala KB atau Khairul Bahri dbS...melengkung jer. So bagi sesiapa yang kerap ke Singapore atau bertandang ke JB mungkin boleh hubungi Aru di sana. No phone Aru ialah 019-7176607.

6 comments:

TokSkoot said...

Arul skrg bekerja di pintu sempadan Rantau Panjang, bukan lagi JB... kalau tak silap pendengaran waktu berbual talipon Ahad lepas.

Baie

Anonymous said...

Salam...Bai,kalu x silap Aru kat Imigration Gelang Patah,umah kat Tampoi

Anonymous said...

GENG arupaima.....ape nie geng dua info tak same ni satu utara satu selatan pakai satelit la detect si aru nie ataupun pakai cobra ke...

salam

Anonymous said...

Confirm kat gelang patah ..umah kat Tampoi...isteri keje kat hospital Tengku Ampuan ape tah...
tak silap die tackle mase die keje kat mentakab...hehehehe

Anonymous said...

Hospital Sultanah Aminah laaa...

Anonymous said...

nampak sangat semua melalut, pakai hentam keromo aje