Sunday, December 26, 2010

teH taRik

Beberapa hari lepas Shake dsS ada sms kepada saya memberitahu bahawa pada 29hb Dis sebelah malam ada teh tarik bersama bekas pelajar uiTM Pahang di Restoran Tupai2 berdekatan Dewan Bahasa Pustaka, KL. So kepada sesiapa jua rakan budiMaN di persilakan hadir sekali. Biasanya teh tarik ni bermula jam 8-30 malam. Ada agenda khas yang akan di bincangkan oleh Halem Mat Som nanti.

Antu juga ada call saya memberitahu bahawa Mat Rock pada sebelah petang 29hb Dis tersebut ingin menganjurkan golf budiMaN. Saya belum mendapat pengesahan lanjut lagi venue dan waktunya serta penyertaan tetapi mungkin sehari dua ni Mat Rock boleh confirmkan.

4 comments:

LaN kidA said...

Salam,
Petang tadi Mat Taib ada menghubungi saya memberitahu beliau telah berbincang dengan Mat Rock dan Golf budiMaN akan di adakan pada pagi Rabu di Kelab Golf Maran dan mungkin di sertai sebanyak 6 flight @ 24 orang jugak tu. Selepas golf, budiMaN akan terus pula ke KL bagi menghadiri teh tarik yang akan di adakan sebelah malam di Restoran Tupai2, KL.

Saya beritahu Mat Taib saya akan berbincang dahulu dengan rakan di KL dan akan memaklumkan kepada beliau nanti.

Jom ramai2 kita golfing sambil jumpa kengkawan.

karami said...

salam. Main golf tak gheti, tp boley join ke di Tupai2 ???

LaN kidA said...

salam syed,

tadak hal, seramai yg mungkin, nnt kita tong2 bayar..haha.

Ummi said...

Salam...
Waaaaaaaa golf lagiiiii...sonoklah eh, kami wanita rebus bola golf je la, boleeyyy? Hahaha...saja usik2..jgn marah eh! Selamat Bergolfing...Ummi akan ke KL 30hb antar anak dara ke Uitm Shah Alam tu, nak kena jenguk rumah sewa dia dulu, dah kena duk luar semester nih..Sem lepas duk Kolej Mawar..huhuu. Apapun semoga perbincangan dgn Sheena n geng berjalan lancar...salam tuk semua eh!