Thursday, December 23, 2010

pMR

Hari ini di umumkan keputusan PMR. Anak saya Muhaimin alhamdulillah dapat 3A. Anak Kudin Mekanik dapat 9A. Anak-anak budiMaN yang lain seperti Fadil Sutok dan lain-lain saya rasa tentunya mendapat keputusan yang cemerlang juga. Tahniah saya ucapkan kepada semua anak-anak budiMaN yang mengambil PMR. Semoga semuanya akan dapat meningkatkan lagi pencapaian dan menjadi manusia yang berguna kepada ibubapa, bangsa dan negara nanti.

Saya pun tak tahu lagi anak saya Aimin akan meneruskan persekolahan di mana. Saya berhasrat nak hantar dia belajar di Kuantan meneruskan persekolahan Tingkatan 4 tapi tengoklah nanti kalau ada rezeki dia nanti. Kalau dia sekolah di Kuantan, nampaknya keraplah bergolfing dengan geng Kuantan di Kuantan dan Kemamang....hehe.


No comments: