Monday, March 22, 2010

nGeteh

Minggu lepas Bilal ada sms kepada beberapa orang kengkawan budiMaN ajak mengeteh pada hari Rabu nanti 24hb Mac pada sebelah malam di area Taman Seri Gombak. Bilal meminta saya memberitahu perkara ini di dalam blog dan jika ada kengkawan yang nak datang nanti boleh la bertanyakan Bilal venue di mana dan jam berapa. Bilal boleh dihubungi melalui 013-3350036. Saya insyaallah kalau tiada halangan akan pergi juga tetapi mungkin lewat sedikit kerana hari tu SK ke Sabah selama 4 hari sampai Sabtu kerana mesyuarat Prudential IT Asia ntah pasal apa, gua pun tak reti sangat bab IT ni... rasa dengar mcm pasal security and IT governance. Jadi nak kena ambik alih tugas-tugas Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan macam biasa seperti jemput budak2, sediakan makanan dan sebagainya. Tapi nak golfing ok lagi sebab petang2 boleh difreekan...hehe. April atau Mei nanti SK mungkin ke China pula untuk mesyuarat dwi tahunan Prudential IT Asia mungkin 4 hari jugak tu.

2 comments:

kerbau said...

salam,
kawan akan ke kl pd pagi selasa nk numpang sutok buat keje.kalau ada paluang kawan ingat nk ajak awak main golf tapi masalah nya macam mn nak bawa set golf ni.nak junjung naik tu yg tk thn tu.............

Anonymous said...

Wah... Kida, dalam diam2 dah tubuh Yayasan Budiman, PM siap kasi RM1 juta lagi, tapi bukan duit dia, boleh lah dia bagi, siap Ibrahim Abu Shah pulak masuk paper, dia ciplak kita ke? atau kita ciplak dia, patut buat daftar pertubuhan, kita patern kan. Nanti aku ajak matdwan dan Brengsek belasah tok brahim tu. Muka macam hero hindustan, stokin kat pipi panjang, misai melintang, cermin mata sharifah aini lagi.

Hidup Budiman.