Thursday, November 26, 2009

saLaM aidiLAdhA

Selamat menyambut Hari Raya Aidil Adha kepada semua warga budiMaN dan kepada sesiapa jua yang mengikuti blog ini semoga Aidil Adha kali ini akan membawa keinsafan dan keimanan yang bertambah teguh kepada kita semua. Buat rakan budiMaN yang mengerjakan haji dan kini wukuf di Arafah seperti Bilal dpA dan Rohani serta yang lain, marilah kita doakan mereka beserta semua umat Islam yang menunaikan wukuf agar dapat menjalani ibadat tersebut dengan baik dan selamat serta mendapat keberkatan dari Allah swt.

Kepada warga budiMaN yang akan berhari raya di kampung atau di mana jua semoga perjalanan kita sekeluarga akan di lindungi dari malapetaka dan bahaya dan semoga kita semua akan sentiasa sejahtera di Aidil Adha kali ini. Insyaallah saya sekeluarga akan berhari raya di Temerloh dan Kuala Lumpur dan saya akan ke Perlis pula pada hari Sabtu nanti.

6 comments:

EL-Walid said...

Salam
Yg ketama...
Saya sekeluarga ingin mengucapkan selamat Idul Adha kpd seme warga BUDIMAN agar sentiasa dilimpahi rahmat dan nikmat dariNYA.
kpd Kida n keluarga, balik perlis awok yek?..jauh tu rodong.hehehe

p/s saya beraya di KL tahun nie.

apamz said...

Salam,
Selamat Hari Raya Aidil Adha utk semua.

Kwn akan berada di maran raya pertama, raya kedua balik t'loh, raya ketiga or empat balik semula kuantan....

kitang said...

Selamat Hari Raya Aidil Adha buat seme rodong BUDIMAN...berkorban apa saja...harta ataupun nyawa!

zula said...

salam aidil adha buat semua!!! (walaupun dah teeeerlalu lewat...) ucapan khas juga buat sahabat2 yang menjadi tetamu Allah tahun ini...dah start balik ni...kalu dapat ziarah tentu dapat menumpang sedikit keberkatan tanah suci.. dapat melihat kejernihan wajah...

wani said...

Bilal agaknya dah sampai ya....

kitang said...

Salam...Alhamdulillah,Bilal/Rohani selamat kembali ke tanahair sekitar 2 pagi ari Senin 4/12/09...kena ambik berkat dari Tuan Haji Bilal & Hajjah Rohani ni...