Sunday, November 22, 2009

seMbaNG

1. Minggu lepas pada hari Selasa, saya sempat golfing dengan Antu dpA dan Hanif diB di Kelab Golf Bukit Unggul. Malamnya kami sambung teh tarik plak kat KL dengan Fadil Sutok dbS. Macam-macam jugak lah sembang mengenai perkembangan diri kengkawan.

2. Kitang diA rasanya dah start kerja balik mulai minggu lepas. Harap Kitang sudah kembali sihat sepenuhnya. Lepas ni boleh ngeteh balik la kat Taman Melati dengan Kitang.

3. Keputusan UPSR pun sudah diumumkan minggu lepas dan beberapa anak budiMaN khabarnya memperolehi keputusan yang cemerlang. Tahniah.

4. Peperiksaan SPM pun sudah bermula mulai Rabu minggu lepas dan beberapa anak budiMaN juga ada mengambil peperiksaan tersebut termasuklah anak sulung saya Maisarah. Anak budiMaN yang lain seperti anak Mizi Songkhla, anak Zula diA, anak Suhaimi diA, anak Kudin Mekanik dan anak Fadil Sutok. Selamat menempuh peperiksaan kepada mereka.

5. Cuti sekolah pun dah bermula pada minggu ini dan kena fikir pulak apa aktiviti budak2 kat rumah tu selain duduk melangut depan tv, komputer dan PS2. Kena pulak seminggu ni asyik hujan jer memanjang...kain baju pun susah nak kering. Nak bawak holiday pun makan duit ribu-ribu jugak walaupun melancung kat dalam Malaysia jer...dengan minyak keta, sewa hotel, makan minum... saya ingat nak bawak budak2 tour naik keretapi utara selatan tapi kena tengok budget dulu la nampak gayanya...harga tiket ketapi pun boleh tahan jugak..last2 bawak pi kenduri jer la..banyak plak kenduri kahwin cuti sekolah ni...jauh2 plak tu...minyak, tol, hotel...fenin..haha

6. Raya Haji pun tak lama lagi pada hari Jumaat ni. Kengkawan plan raya mana? Mesti ramai yang buat korban pada aidil adha tahun ni dikalangan rakan budiMaN.

No comments: