Thursday, October 15, 2009

beRita kitANG

Saya ada menghubungi Kitang dan beliau memberitahu saya bahawa pembedahan ke2 berjalan dengan baik dan beliau telah selamat menjalani pembedahan tersebut. Beliau mungkin akan terus berada di Hospital Pantai Bangsar sehingga Ahad ini. Beliau berada di wad D 226.

Nota : Gambar kat atas ni gambar makanan yang di jual oleh gerai-gerai tepi jalan berhampiran Davao Town Hall Central Park. Saya cuba jugak la makan..sedap...jadi saya balun 2 biji sekali. Telur ayam dia orang rebus kemudian salutkan dengan tepung rangup dan goreng. Bila makan campurkan dengan timun dan sejenis sayur saya lupa dah macam pucuk paku tapi rasa dia macam plastik rangup jer ( Maybe macam midin yang kat sarawak kot ). Kemudian siram dengan cuka yang direndam dengan cili kecik. Sedapp jugak..hehe. Selain dari tu ada jual pisang muda bakar yang dicucuk macam satay dan ada daging barbeque tapi tau-tau je la daging apa kan. Harga telur tu Peso 5 sebiji manakala pisang bakar Peso 3 secucuk.

No comments: