Sunday, October 04, 2009

adiOs daVaO

Alhamdulillah, saya baru sampai di hotel di St Pedro Streets, Davao semula setelah seharian suntuk ke beberapa tempat di sekitar Bingko, Ulas, Mintal dan Don Roman. Malam ini merupakan malam terakhir saya di Davao dan insyaallah esok petang saya akan ke Manila pula dan bermalam di sana sebelum pulang ke Malaysia (jika flight tidak dibatalkan atau delay) pada hari Selasa nanti.
Sepanjang 5 hari berada di Davao bermacam-macam pengalaman dan pengetahuan yang dapat saya pelajari dan merupakan suatu catatan perjalanan yang amat menarik. Insyaallah gambar-gambar yang saya sempat ambil akan saya siarkan apabila saya pulang ke Malaysia nanti. Harap rakan budiMaN doakan saya selamat sampai dan dipermudahkan Allah swt dalam perjalanan balik dari Davao- Manila - Kuala Lumpur pada petang nanti.

1 comment:

CikSembang said...

Ya Allah, Semoga abg zack selamat dan cepat sembuh.Aminn