Tuesday, November 10, 2009

beRita keNGkaWaN

1. Minggu lepas bertemu dengan Apek dpA (Wan Mazlan) di pejabat Sutok bersama-sama Kerbau dbS. Apek kini sudah menjadi pegawai pinjaman Ar-Rajhi Bank bersama-sama Kerbau. So hari tu kat ofis Fadil Sutok, Kerbau bagi kursus sikit la kat Apek untuk menjadi pegawai pinjaman tersebut. Macam-macam cara kengkawan tambah pendapatan sekarang ni.

2. Beberapa hari lepas juga Kerbau dbS ada sms beritahu beliau ada bertemu dengan Joe Malady diB di Kuantan. Joe Malady memberitahu Kerbau bahawa Pian diB yang mengikuti isteri beliau melanjutkan pelajaran di New Zealand sudah kembali ke Malaysia tetapi Joe Malady kata beliau belum dapat bertemu dengan Pian lagi di Kuantan. Aiih..kengkawan senyap-senyap je balik dari obersea tak nak beritahu rodong. Maybe nak bagi settledown dulu kot maklumlah dah beranak kecik sekarang ni Pian tu. Apa jadi dengan cybercafe Pian kat Jalan Beserah, Kuantan tu yer?

3. Start Rabu ni jadi Pengurus Rumahtangga pulak saya kerana SK ada mesyuarat Prudential Asia IT Head sehingga Sabtu di ShangriLa Tanjung Aru, Sabah. 4 dan 5 Disember plak SK pergi Singapore dan awal Januari 2010 SK akan ke Macau, China seminggu. Makan meggi la kita Aimin yer... nasi kandar mamak pun best giler jugak...kuah campur semua taruk kambing 3 ketul yer....Line Clear.

P/S : Tu gambar kat atas tu Aimin pergi holiday dengan MakTok dia kat villa air panas. Ada private jacuzzi dan pool. Syiok dan luxury giler Aimin kata... hai mentang2 dah abih peksa...tu tak tau la result nanti... main lagi banyak dari belajor...hai budak2 sekarang ni.

4 comments:

walid said...

Salam
1.Apek da jadi Al Rajhi loan officer?...apekkkk.....appeekkk
2. woww..pian pun da balik...ni bole wat sesi hgeteh kat KL nie
3.amboi..kerap benor deme ngeteh kat ofis sutoq..nok gok ngeteh skali..

lan kida said...

Salam Walid,
Ofis Sutok ada gitar letrik..tu kitaorg kerap ngeteh sambil jamming...hahaha

Tapi masalahnya Sutok ni macam coklat...sekejap ada...sekejap takde....hilang ghaib ntah mana..sms dgn phone pun tak jwb...pakai ilmu apa ntah.

zula said...

anak teruna kawan start peksa rabu ni...anak nak peksa, ibunya yang susah hati...tu pun dah macam2 minta, bercadang result baik la tu...masa ni setuju ajelah, yang penting dia jawab exam lek lok...nak menunaikan permintaan tu laen citer...

walid said...

salam
Kida - tul ada?...chantik...bila leh ngeteh nkat situ?...kla2..apamz...bob...cepat turun KL....jamming session..

Zula - doa dari kami agar anak awok selamat menduduki exam dan semuga insyALLAh peroleh kejayaan dalam keputusannya.