Monday, May 18, 2009

2-3 peRkaRa

Ada 2-3 perkara yang nak saya sampaikan di sini antaranya ialah :

Jemputan Kenduri
Amin dsS ada mengirimkan sms kepada saya minta wakilkan menjemput semua rakan-rakan budiMaN ke Majlis Perkahwinan adik beliau yang akan di adakan di rumah Amin di alamat : 16, Persiaran Siakap, Seberang Jaya, Perai, Pulau Pinang pada 7hb Jun 2009. Kepada rakan-rakan budiMaN yang berkesempatan atau berada di sebelah utara harap dapat hadir ke rumah Amin dsS nanti.

aGGP 2009 - Southern Thailand
Saya telah berbincang dengan Mizi diB, Konsulat Malaysia di Songhkla berkaitan AGGP 2009 dan beliau telah mengaturkan pelbagai program sebagai menyambut kehadiran rakan-rakan budiMaN yang bakal menyertai nanti. Aturcara program insyaallah akan saya siarkan nanti setelah semuanya di finalise antara saya, Mizi dan kesemua peserta yang akan pergi. Setakat ini saya kira sudah ada 8 peserta yang almost confirm akan menyertai AGGP 2009 ini dan saya menjangkakan bilangan peserta akan bertambah lagi kerana masih ramai potential candidates yang masih tidak saya hubungi secara personally untuk memberikan comitment mereka. Saya cuma bimbangkan dengan keadaan wabak influenza H1N1 mungkin menjejaskan sedikit program kita nanti.

No comments: