Sunday, April 24, 2011

riLeK

Tiada apa sangat sebenarnya sebab seminggu dua ni tersibuk sikit dan maybe coming 2 minggu ni pun ada sikit sibuk menyibuk lagi. Jumpa geng ITM pun hanya Fadil Sutok sebab mintak tolong dia baiki sinki dapur rumah saya pecah hari tu dan juga jumpa Kudin Mekanik sebab mintak dia tukarkan minyak hitam Volvo dan Myvi. Shake pula ada call saya mintak saya hadir perjumpaan wakil semua Alumni UiTM seluruh Malaysia di INTEKMA Resort Shah Alam dengan Naib Canselor UitM pada 29hb April ni sebab Halem Mat Som tak dapat hadir. Saya pun tak dapat nak mengesahkan lagi kehadiran saya dengan Shake maybe 2-3 hari lagi tengok keadaan macamana.

Maisarah anak perempuan saya sudahpun menamatkan pengajian Matrikulasi Kejuruteraan di Kolej Matrikulasi Pontian dan kini bercuti sehingga bulan September menantikan kemasukan ke Universiti pula jika ada rezeki beliau, insyaallah. Jadi kini aktiviti keluarga kecil saya semakin meriah sikit sebab kami berempat sekeluarga semuanya ada. Banyak juga aturcara keluarga seperti 30hb April ni BBQ kat Temerloh dengan keluarga sebelah saya dan 2hb Mei nanti ada Acara Makan-Makan Keluarga sebelah isteri saya pula di Jalan Yap Kwan Seng, Kuala Lumpur. 8-10hb Mei pula ada trip keluarga. Semuanya tu perancangan yang telah di atur dan jika di izinkan Allah swt. Semoga semuanya akan berjalan lancar dan dipermudahkan oleh Allah swt. Amin.

BBQ budiMaN seperti yang di cadangkan oleh Mat Dwan nampaknya kurang mendapat sambutan dari kengkawan. Mungkin semuanya masih sibuk juga dan tak dapat memberikan kepastian untuk kehadiran. Insyaallah mungkin suatu hari nanti budiMaN akan dapat mengadakan juga BBQ tersebut.

1 comment:

tayarelwady said...

الذباب :

تعتبر حشرة الذباب او ما يسمى في بعض المناطق بالباعوض واحدة من أكثر الحشرات انتشارا على سطح الارض كما تعتبر واحدة من اكثر الحشرات تطفلا على حياة الانسان و تتسبب هذه الحشرة في العديد من المشاكل للانسان منها نقل الامراض و العدوى بالاضافة الى الاصوات المزعجة الناتجة عنها و مظهرها البشع .
شركة مكافحة حشرات
شركة مكافحة حشرات بحائل
شركة مكافحة النمل الابيض بحائل
شركة رش مبيدات بحائل